Ny stor samarbejdspartner: OnlineSynlighed.dk

OnlineSynlighed.dk bliver ny stor samarbejdspartner på Hadsten Gade Grand Prix.

Siden det kom frem, at Hadsten Gade Grand Prix genopstod i 2022, har der været en stor opbakning lokalt til projektet med en ny arrangørforening, Hadsten Sport, Event & Kultur.

OnlineSynlighed.dk var blandt de første til at melde sin opbakning, da direktør John Nielsen hurtigt tog kontakt til HSEK, efter det kom frem at løbet genopstod i en ny konstruktion.
”Vi nåede knapt at trykke på send-knappen på pressemeddelelsen, så ringede John og nævnte han gerne ville bakke op om løbet med OnlineSynlighed.dk’s kompetencer indenfor det digitale område.
Det var vi ikke sene til at sige ja til, da deres kompetencer på området er unikke og skarpe og kan være med til at give os et springbræt i den gode retning ift. opbakning, eksponering til samarbejdspartnere og generelt nå så bredt som muligt og få flere tilskuere til løbet”, fortæller løbsarrangør Simon Buus Olsen.

John Nielsen, der ejer og driver bureauet OnlineSynlighed.dk fra kontorerne midt i Hadsten, er glad for at løbet genopstår, da det skaber noget unikt for området og lokalsamfundet, samtidig med det er noget der skaber national opmærksomhed.

OnlineSynlighed.dk indgår som Platin Partner og er altså en af vores største samarbejdspartnere på Hadsten Gade Grand Prix. For yderligere kommentarer kontakt:
Simon Buus Olsen – 4113 8482
John Nielsen, OnlineSynlighed.dk – 2013 6323